Muchomorek Muchomorek
747
BLOG

4 maja 2013 roku o godzinie 12:00 żegnamy Seawolfa...

Muchomorek Muchomorek Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Podaję dokładny termin  terminu uroczystości pogrzebowych blogera Seawolfa.

 

1 maja 2013 roku we wczesnych godzinach rannych zmarł Tomasz „Seawolf” Mierzwiński.

Poprzez tą ostatnią notkę, chciałabym podziękować wszystkim Czytelnikom. Dziękuję za to, że byliście, że przyczyniliście się do tego, iż pisanie stało się jedną z pasji i radości mojego Taty. Dziękuję też za to, że jesteście z Nim i teraz, za okazany szacunek, miłe słowa, notki poświęcone Jego pamięci. Jestem pewna, że Tata jest teraz dzięki Wam dumny i szczęśliwy.

Wszystkim Komentatorom i Czytelnikom, Redakcjom, Wspierającym i Adwersarzom – dziękuję. A właściwie: dziękujemy. Ja, moja Rodzina i, co do czego nie mam wątpliwości, mój Tata.

Jednocześnie bardzo proszę o modlitwę w Jego intencji.

Informuję też, że Msza pogrzebowa odbędzie się 4 maja 2013 roku o godzinie 12:00 w Kościele pw. Michała Archanioła w Gdyni Oksywiu. NIE O 11:00, TA INFORMACJA KRĄŻĄCA W INTERNECIE JEST BŁĘDNA! Po niej nastąpią uroczystości pogrzebowe.

Kolejna Msza Święta w intencji Taty odbędzie się 12 maja 2013 roku o godzinie 11:00 w Kościele pw. Chrystusa Króla w Gdyni Małym Kacku.

Wiem, że jedna z Pań zamówiła Mszę Świętą w Kościele w Łodzi. Jesteśmy wdzięczni za ten wspaniały gest i prosimy o umieszczenie informacji o terminie i miejscu.

Raz jeszcze serdecznie Wszystkim dziękuję.

Agnieszka Mierzwińska

 

Pozwoliłem sobie skopiować notkę rodziny Seawolfa.

 

Muchomorek
O mnie Muchomorek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości